M-am obișnuit să comand prin eMag, unde am genius, și livrarea vine a doua zi.
Să vă spun ce am pățit după ce am plasat o comandă de 2 cutii de lac, geotextil și pensule la Mathaus. Plasez comanda, plătesc online, mă sună consultantul să-mi comunice că se vor face două livrări, dar nu trebuie să plătesc suplimentar, și că se va livra în 1-2 zile lucrătoare.
Bineînțeles că vine prima livrare cu produsul de care nu aveam nevoie acum – geotextilul.
Așteptam lacul și pensulele ca să vopsesc gardul. Am comandat o cutie de 5 litri și alta de 0,75 de lac. M-am gândit că dacă nu îmi place culoarea, să returnez cutia de 5 litri. Azi, în a 5-a zi, de când am dat comanda, vine curierul și îmi lasă cutia de 5 litri. Sun la ei și îmi spun că o să vină și restul comenzii, adică a treia livrare.
Devin paranoic și mă aștept să vină câte o pensulă, două și apoi cutia de 0,75. Aaa și mai am și o șurubelniță în comandă…
Mă doare capul cu livrările de la Mathaus.
Până la urmă livrarea a treia a venit cu toate produsele. Săracul curier se uita lung, se aștepta să-i las vreo 2 lei minim. Sorry, boss, întreabă-ți șefii când trebuia să sosească comanda!
Ionut Popa
Nici eu nu sunt fan al optimizarilor care mai mult incurca clientul. Inteleg partea de profit, reducere cheltuieli, incarcare masina samd, dar parca as vrea sa imi vina toata comanda intr-un pachet.