Domo si-a ratat sansa sa faca ceva cool

Emag si Orange au gresit preturile, dar au onora comenzile. Domo nu a facut lucrul acesta.

La trei ore dupa ce am dat comanda am primit mesajul acesta:

Stimate client, din cauza unei erori a sistemului,produsul comandat Tableta Samsung T311 a fost afisat eronat, motiv pentru care suntem nevoiti sa anulam toate comenzile.Contravaloarea achitata in avans va fi deblocata in cel mai scurt timp. Multumim pentru intelegere! Echipa Domo.ro

Pentru ca am platit cu cardul cand am comandat tableta Samsung, le-am facut celor de la Domo o reclamatie la OPC. Banii i-am primit inapoi, dar nu mi se pare corect deoarece eu am platit pentru produsul pus pe site, nu ma intereseaza ca ei gresesc preturile. Daca gresesc preturile la raft si eu cumpar, plec din magazin, ei vin dupa mine acasa sa-mi spuna ca au gresit pretul si ca trebuie sa le returnez produsul?

Ieri banii mei au stat la ei in cont.

In alta ordine de idei, iata ce spunea Radu Apostolescu despre eroarea Emag:

„Probabil ca multi se vor grabi sa eticheteze ca o pierdere nota de plata a acestei erori tehnice, dar noi o vom contabiliza ca o investitie, ce-i drept putin mai atipica, in increderea celor care ne trec pragul zi de zi. Pe termen lung, greselile sunt inevitabile atat din partea oamenilor cat si a masinilor dar ne ofera ocazii neprogramate de a arata cum intelegem sa rezolvam situatiile mai putin obisnuite”.

Aici este o parere a celor de la OPC.

Ți-a plăcut acest articol? Distribuie mai departe!
  •  
  •  
  •  
  •  

Comentezi?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *