Am dat trei comenzi pe două site-uri din Marea Britanie, acestea au livrat în România către Econt Express. Cei din urmă trimit coletele la Urgent Cargus. Primesc cod AWB de la Urgent Cargus, dar nu mă sună niciun curier.
Aștept două zile și sun la Urgent Cargus, telefonista era și ea uimită că nu au plecat coletele de la ei și spune că o să trimită o notificare către managerul depozitului.
După ce am sunat mai aștept două zile și sun iar. Telefonista îmi spune că ”sunt foarte aglomerați în perioada aceasta și de aceea nu au reușit să îmi transmită coletele”. Un fel de ”dragă clientule, suge-o! noi vrem să facem super profit, chiar dacă serviciile oferite sunt de cacao”.
Ce nu înțelege Urgent Cargus?
- mie mi se rupe că ei sunt aglomerați, lor le intră bani în conturi pentru că îmi livrează coletele.
- aș fi vrut să fiu informat. pe awb să îmi apară faptul că coletul nu a plecat de la ei din depozit, nu să fiu mințit că acel colet să află în livrare.
O să scriu către cele două site-uri de pe care am comandat și să le spun că cei de la Urgent Cargus sunt nesimțiți și că din cauza lor nu o să mai comand în viitor de pe aceste site-uri.
În trecut aceste site-uri livrau în România prin DHL și am fost foarte mulțumit.
razvan
urgent cargus mint de ingheata apele. gigelul care trebuie sa livreze ori minte ca nu e a fost nimeni la adresa, ori ca adresa e gresit, ori ca din cauza concentratiei de azot din aer nu i-a pornit plamanu’ azi dimineata. gaseste el ceva. ii minte si p’aia din centrala – o gasca de hoti, cu tupeu maxim. de evitat.