Ridicarea masinilor si a oamenilor

Ințeleg că se ridică mașinile cam în 5 sectoare din București, dar să ridici și oamenii? Urmăriți o intervenție rușinoasă a poliției române.

Și se pare că primăriile nu prea câștigă prea mulți bani din ridicarea mașinilor parcate neregulamentar cu toate că ar putea să-și creeze servicii care să se ocupe și cu această treabă rușinoasă.

Dacă în unele sectoare contractele cu autorităţile locale aduc 10, sau 20 la sută din încasările firmelor, în sectorul 4, doar 3 procente ajung la autorităţi. În medie, între 20 şi 25 de maşini sunt ridicate zilnic din intersecţii, iar pentru recuperarea lor proprietarii trebuie să achite de la 500 până la 600 de lei.Potrivit contractului de concesiune a serviciului, 3% din totalul veniturilor încasate de societatea autorizată revin Consiliului Local, restul revenind în sarcina acestora, adică 97%. Aşa a considerat Consiliul Local de cuviinţă să încuviinţeze contractul de servicii”, spune Ovidiu Păsărică, şeful serviciului juridic al Poliţiei Locale din sectorul 4.Istoria contractului între Poliţia Locală a sectorului 4 şi firma care se ocupă de ridicarea maşinilor parcate ilegal începe undeva în 2010.În medie, câteva zeci de maşini sunt ridicate în fiecare zi de pe străzile Capitalei. Sursa

Ți-a plăcut acest articol? Distribuie mai departe!
  •  
  •  
  •  
  •  

Comentezi?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *