UPC, numărul doi pe piaţa locală de servicii TV, a înregistrat în al treilea trimestru scăderi ale numărului de clienţi pe toate liniile de business, declinul cel mai puternic fiind înregistrat pe cablul analogic, arată datele financiare publicate de acţionarul majoritar. Sursa zf.ro
În urmă cu 2 luni un angajat UPC îmi bate la ușă să-mi prezinte noua ofertă. Îi spun că sunt interesat să-mi schimb abonamentul (prindeam 40 canale prăfuite), dar stau în chirie și nu pot să semnez în locul proprietarului. El îmi zice că se poate rezolva și așa – să nu-mi fac griji. Și se angajează să-mi schimbe abonamentul. Vine peste două zile ca să semnez noul contract. Când oficializează actele i se spune că nu se poate pentru că adresa mea din buletin nu coincide cu adresa unde se furnizează serviciile UPC. Agentul, supărat, își sună șeful și îi explică situația, la care acesta îi zice că nu se poate face nimic.
Peste două zile mă sună din nou, știți că m-am interesat și acum se poate . Mă întâlnesc cu el, semnez contractul pe numele meu și rămâne să ne întâlnim în câteva zile să-mi dea contractul cu număr de ordine. Nu a mai sunat, dar au venit cei de la tehnic și mi-am băgat și net și cablu tv digital de la ei.
După o lună am vrut să fac un upgrade la abonamentul de cablu (din motive de discovery-uri și Eurosport 2 ) și am mers la o casierie UPC. Aici gigelul de la casierie a observat, citez o anomalie. Probabil că era începător, nu știu… dar și-a chemat toți colegii să le arate anomalia pe calculator. Eu mă simțeam ca la spital. Anomalia însemna că ei aveau înregistrate la aceiași adresă două contracte pe două persoane diferite. Ideea este că nu am putut schimba abonamentul!
Între timp cei de la UPC au luat legătura cu proprietarul și cad de comun acord să se întâlnească și să parafeze un nou contract, ca să intre în legalitate. Au semnat un nou contract, dar agentul nu a oficializat actul, cu toate că au trecut 7 zile din momentul semnării lui. Trebuia decât să ducă noul contract la o casierie UPC.
Azi urmează să ma întâlnesc cu proprietarul, să iau contractul și am să merg la o agenție UPC să oficializez contractul. Sper ca să nu comenteze tanti de la casierie că îi rup contractul în față și se mai îngroașă numărul celor care renunță la UPC.
Deci nu este de mirare că această companie are pierderi mari. Cu toate că UPC este o firmă americană, se comportă ca o firmă comunistă românească.