Rcs&rds este, probabil, una dintre cele mai de succes firme romanesti. Asta si pentru ca romanii obişnuiesc sa petreacă mult timp in fata tv-ului.
Rcs-ul au devenit ceea ce este astăzi si pentru campaniile derulate de ei (celebra antena Digi, internet pe stick, minute gratuite in propria reţea de telefonie, digi mobil). Ultima campanie? Daca vii cu contractul Upc la sediul Rcs, acestia iti ofera zece luni de gratuitate pentru a nu mai prelungi contractul cu Upc.
Astia de la Upc ar face si ei la fel, dar nimeni nu ar veni la ei pentru ca sunt cunoscuţi pentru serviciile foarte slabe. Ca abonat Upc (in condiţiile in care nu am Rds in zona) o spun in cunostiinta de cauza. Platesc 23 de lei la cablu tv si primesc putin peste 40 de canale.
De curînd am studiat ofertele lor si mi-a făcut cu ochiul un pachet tv+internet, un preţ rezonabil de 60 lei. Ştiam ca net-ul de la Upc este dezastru, am căutat pe internet sperînd ca s-a mai schimbat ceva. Din păcate am citit pe forumuri ca vitezele cu care se lauda ei nu sunt chiar asa de rapide in realitate. Am renunţat sa schimb net-ul pe Upc si raman tot la reţeaua de cartier la care plătesc 50 de lei si asta cam de 3 ani, dar cel putin merge bine.
Upc va ramane in curînd fara clienţi si spun asta pentru ca sediile Upc devin din ce în ce mai puţine.
Referitor la campania celor de la RDS, ce face Upc? Cauta metode legale sa blocheze oferta. Mai bine ar cauta metode sa ofere servicii de calitate.