Acum șaisprezece ani, Steve Jobs a prezentat primul iPhone. El l-a descris ca fiind trei dispozitive într-unul singur: un „iPod cu ecran lat cu comenzi tactile, un telefon mobil revoluționar și un dispozitiv inovator de comunicații prin internet”.
De la prima sa lansare, iPhone-ul a devenit mult mai mult decât atât. Este un simbol al industriei tehnologice, al erei moderne în ansamblu și a făcut din Apple cea mai mare companie din lume în ceea ce privește capitalizarea bursieră.
În 2015, s-a speculat că este cel mai profitabil produs vreodată și a contribuit la creșterea capitalizării de piață a Apple nu la doar 1 trilion de dolari sau 2 trilioane de dolari, ci până la 3 trilioane de dolari, potrivit The Verge. Un motiv pentru această creștere este ritmul constant al progresului pe care Apple a făcut-o pentru a menține iPhone-ul în vârful luptei. A început cu un dispozitiv compact care s-a concentrat pe interfața utilizator și software, apoi a îmbunătățit vitezele de rețea și specificațiile procesorului. Mai târziu, a adăugat camere din ce în ce mai bune, a urmat piața pentru a adăuga ecrane mai mari și a continuat să introducă noi software și funcții de securitate. După un deceniu și jumătate, iPhone-ul încă face titluri.
Iată cum s-a schimbat iPhone-ul de-a lungul anilor:
IPHONE (2007)
IPHONE 3G (2008)
IPHONE 3GS (2009)
IPHONE 4 (2010)
Citește mai multe în The verge