Azi am folosit pentru prima dată aplicația BPay pentru cumpărarea biletelor de călătorie cu STB.
Achiziția biletului se face cu cardul. Fiind la prima achiziție a fost nevoie să introduc detaliile cardului. Am salvat cardul în aplicație și la următoarea achiziție nu trebuie să mai ofer detaliile cardului.
Astfel după plata biletului s-a generat un cod QR în aplicație.
Nu este nevoie să validați biletul electronic
Atenție, după achiziționare, biletul este activ timp de 1h30 min. Nu este nevoie să validați biletul la mașina de validat, ci doar să îl prezentați unui controlor.

Ce faci dacă rămâi fără baterie la telefon?
Așa cum zicea și președintele, Ghinion. Dacă nu poți să prezinți dovada deținerii un titlu de călătorie, sunteți amendați, iar amenda nu se restituie.
Aici, poate STB-ul ar putea lucra puțin. La achiziția unui bilet/abonament se transmite automat factura pe adresa de e-mail. Dacă deții un abonament și din cauza bateriei telefonului nu poți să faci dovada existenței lui, ai putea fi amendat, cu amenda și cu dovada existenței abonamentului te duci la un centru STB și ți se anulează amenda.

Pas în față
Mi se pare un pas în față pentru un STB care stă în umbra primarului. Spre exemplu, în acest moment site-ul STB nu oferă nicio informație despre această aplicație.
Nu mi-am dat seama cum se adaugă biletul în wallet. Biletul ca biletul, dar pentru un abonament chiar am nevoie să îl adaug în wallet.
Video
Cam printre puținele informații oficiale de prezentare a aplicației.