Reclama Bora

În ultima perioadă m-am uitat destul de mult la Eurosport și mi-a atras atenția reclama pentru produsele Bora, mai exact plite cu inducție și sisteme inovative de extragere a aburului și aerului din zona în care se gătește. Ideea este super bună, e un fel de hotă cu putere mare de absorbție montată chiar în zona de lucru, nu la 70 cm deasupra. Nu stiu cat costă un asemenea sistem, deocamdata nici nu mă interesează.

Vreau defapt să vă atrag atenția asupra unei faze din reclama. De la secunda 20 ne arată ce misto se fierb spaghetele într-o oala cu vreo 15 cm mai scurtă decât pastele. Cei care au gândit reclama nu au fiert în viata lor niste paste? Ei nu știu că partea care nu intră în contact cu apa o să ramână nefăcută? Nu a sesizat nimeni chestia asta dintre toți oamenii care au văzut reclama înainte sa o dea pe post? Pentru ca mie tocmai greșeala asta mi-a atras atentia asupra produselor. Poate fi și asta o strategie, nu știu.

Ți-a plăcut acest articol? Distribuie mai departe!
  •  
  •  
  •  
  •  
Tags:

Comentezi?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.