Internet banking pentru persoane juridice de la Raiffeisen

Raiffeisen BankAvand internet banking pe persoana fizica de la Raiffeisen am zis sa-mi fac si pe persoana juridica, in speranta ca e ceva asemanator si ca scap de drumurile catre banca, stat la coada si completat formulare.

Faza e ca internet bankingul pentru persoane juridice de la Raiffeisen este mult mai imbarligat si nu-l recomand.

In primul rand am platit 60 de lei pentru token. Nu mi l-a activat persoana de la ghiseu, ci a trebuit sa sun la un centru de-al lor. Am sunat, am facut pasii indicati, i-am notat, am refolosit token-ul peste 3 luni si l-am blocat. Am sunat la ei sa mi-l deblocheze, dar mi-au spus sa merg la banca sa platesc o suma de 20 de lei si apoi nu stiu ce pana mea se intampla. Ma duc la banca si aflu ca trebuie sa sun din nou la centrul lor pentru a mi se debloca token-ul… N-am mai sunat la ei pentru ca am si altceva de facut, asa ca dupa un timp ajung la o sucursala Raiffeisen si povestesc de token-ul meu si aflu ca rezolv problema doar la agentia de unde l-am primit.

Asa se face ca ajung la agentia Raiffeisen cu pricina si aflu de la tipul de la ghiseu ca nu se mai poate face nimic cu token-ul si ca trebuie sa-mi fac altul. Si toate astea pentru ca am bagat o cifra in plus …

ConcluzieInternet bankingul pentru persoane juridice de la Raiffeisen este greu de folosit chiar si pentru persoane tehnice.

Raiffeisen ar trebui sa implementeze o metoda mai usoara, asemanatoare celei pentru persoane fizice. Apropo, clientii ING pot administra din aceiasi interfata atat conturile personale cat si pe cele comerciale.

Ți-a plăcut acest articol? Distribuie mai departe!
  •  
  •  
  •  
  •  

Comentezi?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *