Am observat că foarte mulți dintre cei care au business mai de Doamne ajută ajung la etapa în care își zic în barbă ce-ar fi dacă m-aș promova pe Facebook, că dacă țin un link la status și poza la avatar la YM nu prea se întâmplă mare lucru. Și așa ajung să se promoveze pe Facebook. Până acum nu este nimic de condamnat. Numai că o parte din ei nu abordează deloc bine această intrare pe Facebook.
Iată câteva greșeli pe care aceștia le fac atunci când își înscriu afacerea pe Facebook:
– creează un cont special pentru afacerea lui pe Facebook. Corect ar fi să-și creeze o pagină la care viitorii simpatizanți să dea Like/Îmi place.
Atunci când creezi o pagina poți să o și promovezi contra cost pe Facebook. Atenție! Dacă îi faci afacerii tale un cont pe FB nu vei putea s-o promovezi printr-o campanie contra cost.
– Cui te adresezi? Să presupunem că afacerea ta are ca domeniu de activitate produsele de înfrumusețare. Atunci când le vei sugera prietenilor pagina afacerii tale nu le da și bărbaților. Nu trebuie să mergi pe premisa că barbații s-au modernizat sau că trebuie să știe ce să le ia cadou consoartelor.
– lipsa de conținut pe pagina respectivă. Dacă tot ai făcut o pagină pe Facebook afacerii tale, ar trebui să ai și ceva conținut. Adică să spui despre produsele tale, să adaugi ceva poze și tocmai apoi să-ți inviți prietenii. Și nu uita ca și zilele următoare să faci aceleași lucruri. Poți să adaugi articole manual sau prin intermediul tool-urilor specifice. Nimeni n-o să zică Îmi place la ceva fad.
Dacă ai făcut pașii de mai sus corect, acum te gândești cum să ai cât mai mulți fani. O metodă ar fi să-i bați la cap pe prietenii tăi, altă soluție ar fi să te promovezi printr-o reclamă sau să faci ceva concursuri prin care să îndemni actualii fani să le sugereze prietenilor să dea Like afacerii tale. Mulți specialiști spun că nu poți vinde prin Facebook, dar merită să încerci…