Rom pune steagul Romaniei la loc

Se pare ca strategia de marketing a celor de la ROM a functionat. Romanii chiar iubesc ROM, si de multe ori o prefera doar pentru ca este romaneasca.

Cand a aprut ROM-ul american, romanii au creat diversele petitii/campanii pentru ca ei vreau ROM-ul romanesc inapoi. Campania de pe facebook a adunat mai mult de 2000 de oameni indignati ca un simbol se duce pe apa sambetei.

Buna strategia de marketing, dar destul de periculoasa. Ramane sa vedem daca romanii care s-au aratat indignati de ROM-ul american se vor intoarce la ciocolata lor preferata. De pe urma acestei campanii vor fi si noi iubitori de ROM.

Din toata chestia asta s-a observat ca macar la ciocolata romanii mai au o vaga urma de mandrie.

Comentarii (2)

  1. cata

    11 octombrie 2010
  2. tykryt

    11 octombrie 2010

Adauga comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.