Se pare ca strategia de marketing a celor de la ROM a functionat. Romanii chiar iubesc ROM, si de multe ori o prefera doar pentru ca este romaneasca.
Cand a aprut ROM-ul american, romanii au creat diversele petitii/campanii pentru ca ei vreau ROM-ul romanesc inapoi. Campania de pe facebook a adunat mai mult de 2000 de oameni indignati ca un simbol se duce pe apa sambetei.
Buna strategia de marketing, dar destul de periculoasa. Ramane sa vedem daca romanii care s-au aratat indignati de ROM-ul american se vor intoarce la ciocolata lor preferata. De pe urma acestei campanii vor fi si noi iubitori de ROM.
Din toata chestia asta s-a observat ca macar la ciocolata romanii mai au o vaga urma de mandrie.
cata
evident ca ne salta inima in piept de orgoliu pentru „tarisoara” noastra draga…steagul altei tari pe ciocolata noastra „comunista” semana cu „privatizarea”+moartea fabricilor construite de Ceausescu…fie vb intre noi…mie nici nu-mi place ciocoalata asta,dar ma ofticam s-o americanizam si pe ea!
tykryt
aaa tu esti cu aia cu vaca mov?