Cred că marșul de luna asta va fi al patrulea marș al bicicliștilor la care voi participa.
De fiecare dată când condițiile meteo sunt favorabile merg cu bicicleta la serviciu, iar în weekend nu ratez nicio tură cu bicicleta.
Sunt foarte multe lucruri care ține de infrastructura rutieră ce se pot schimba în București. Din păcate administrația locală este obtuză, nu are o viziune pe termen mediu și lung și din această cauză rezultă foarte multe bâlbâieli.
Sper că sâmbătă 25 aprilie să iasă cât mai mulți bicicliști, să ne apropiem de 10.000 și să-i arătăm primarului că suntem mulți și nu mai e mult și ne vom vedea la alegeri locale.
Pe 25 aprilie 2015, de la ora 14.30, la intrarea Charles de Gaulle a Parcului Herastrau, bucureștenii sunt invitați în stradă pentru a cere un #oraspentruoameni
Motivele organizarii adunarii publice:
– neaplicarea măsurilor de siguranţă rutieră
– încurajarea transportului motorizat în timp ce oraşul este cea mai poluată capitala europeană
– lipsa unei viziuni a administraţiei oraşului pentru creşterea calităţii vieţii
– menţinerea în funcţii a persoanelor vinovate de pagubele de milioane de euro provocate de recepţia ilegală a pistelor pentru biciclete
– neaplicarea măsurilor de eficientizare a transportului public prin asigurarea de benzi dedicate.
Toni
Pentru existența refugiilor RATB înguste lipsite de garduri de protecție nu se organizează nimeni a organiza marșuri pietonale să pună presiuni pe primăria capitalei să ne scape de coșmarurile astea de refugii înguste lipsite de garduri de protecție și să construiască în locul lor refugii mai late prevăzute cu garduri de protecție.