Încă un pasaj la CV-ul lui Oprescu

În acest weekend a fost inaugurat unul dintre pasajele supraterane de la Mihai Bravu. Nu prea am trecut eu de prea multe ori prin zona respectivă, dar am auzit de la unii locuitori ai dormitoarelor de acolo că se putea trăi foarte bine și fără acest pasaj. În fine, acum Oprescu are încă un moment de fală. După pasajul Basarab se poate lăuda și cu pasajul Mihai Bravu.

|Pe același subiectCât de util este pasajul de la Piața Presei?

Eu zic să fim mărinimoși și să-i dăm și pasajul Băneasa ca să ne lase în pana mea în pace cu pasajele ăstea și să treacă la etapa următoare: dezvoltarea transportului alternativ. Aici ar fi mai mult de muncă(și de găsit o strategie), în special la RATB, unde toți directorii ăia incompetenți ar trebui puși pe liber, să fie create benzi speciale pentru RATB, delimitate prin stâlpișori din fier, autobuzele să nu mai fie aglomerate, să plece din maxim 10 în 10 minute de la capăt de linie, să fie controlori permanent în autobuze sau urcarea să se facă doar pe la șofer și tot la el să se valideze călătoria/abonamentul. Important este să se vrea. Pentru că în cazul ăsta banii nu ar merge la ASTALDI sau alte firme abonate la contractele lui Oprescu and co.

De ce spun că Primăria Capitalei trebuie să dea mai mulți bani pe transportul alternativ? Valorile poluării din București depășesc de cinci ori normele europene. Mai precis avem 300-400 tone de praf toxic pe km pătrat. Poate lui Oprescu îi convine pentru că are clienți la spital!

O prezentare interesantă (in fata Grupului de lucru pe mobilitate din cadrul Primariei Municipiului Bucuresti) despre drumuri verzi în București:

Comentezi?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *