Cat de util este pasajul de la Piata Presei?

Așteptând o eventuală propunere de a candida la președinție, Sorin Oprescu(zis și Pornescu), mai deschide un mare șantier în pasaj_piata_preseiBucurești. Este vorba de pasajul de la Piața Presei. E ușor să pornești proiecte, dai de mâncare la firmele abonate, nu contează dacă prin acest proiect pietonii au încă o dată de pierdut, iar șoferii de câștigat. Peste 20 de ani vom ieși la plimbare cu măștile de oxigen pe față!

Unde se va face pasajul?
Pasajul de la Piața Presei libere se va realiza doar pe sensul de intrare în București. Mai precis se va săpa pe prima bandă și în zona trotuarului și a spațiului verde. În zona rondului de la Piața Presei pasajul se va bifurca, astfel un sens va duce spre Bulevardul Mărăști, iar celălalt sens va iești spre Bulevardul Kiseleff. Mai multe detalii tehnice despre proiect găsiți aici.

Cât costă proiectul?
Pasajul costă 18 milioane euro. Momentan. Pentru că având experiența altor proiecte din București, valoarea acestui proiect, mai mult ca sigur, va crește din motive mai mult sau mai puțin plauzibile.

În plus, se consideră ca pasajul va fi gata în 9 luni. Doar un naiv poate să creadă că acest pasaj va fi gata anul acesta!

Cât de mult ajută acest pasaj zona?
Pentru cei care nu știu în zonă se circulă pe patru benzi, iar o parte din trafic urmează să fie preluat de autostrada A3 (momentan se lucrează? pe tronsonul de intrare în București). Reprezentanții primăriei se apără spunând că traficul este dat de locuitorii din ”zona peri-urbană”, care își au locul de muncă în București. Totuși, atunci când se discută despre linia de metrou care va trece pe la Piața Presei către Aeroportul Otopeni autoritățile de la Ministerul Transporturilor au spus că traficul de pasageri pentru această rută de metrou ar fi prea mic și de unde ar rezulta ineficiența liniei de metrou. Până s-ar fi realizat linia de metrou care să treacă prin zonă poate că ar fi trebuit să fie testată crearea unei benzi speciale pentru autobuzele care trec prin zonă și astfel, s-ar fi rezolvat problema celor care călătoresc prin zonă către serviciu.

Sursa foto: Revista constructiilor

Ți-a plăcut acest articol? Distribuie mai departe!
  •  
  •  
  •  
  •  

Comentezi?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *